Art & History Family Studio 2030 – OUTDOOR PAVILJOEN

ART & HISTORY FAMILY STUDIO 2030
Buitenspeelpaviljoen voor families met peuters, kinderen en jongeren
in het kader van het festival Horizon 2030

Tijdens de maand augustus staat er in het groen voor de trappen van het Museum Kunst & Geschiedenis een klein houten gebouwtje dat het midden houdt tussen een strandcabine en een boomhut. Vreemd? Misschien, maar laat je niets wijsmaken: dit wordt je uitvalbasis om het hele Jubelpark te veroveren!

Je kan er terecht voor straat- en volksspelen, grootschalige constructies en vliegexperimenten, waterballonwedstrijden, sessies urban golf of petanque, maar ook gewoon om het wereldrecord kersenpitten spugen te verbreken.
Dat wordt spelen, ontspannen en vooral genieten.

Liever wat verkoeling zoeken binnen? Kom spelen in de FAMILY STUDIO 2030! (+ info)

Zin in meer? Schuif aan bij de FESTIVAL SPECIALS op donderdag! (+ info)

Het buitenpaviljoen is open van donderdag tot zondag, vanaf 8.08.24 t.e.m. zondag 1.09.24, telkens van 12:00 tot 20:00.
Gesloten op maandag-dinsdag-woensdag.
Vrije toegang.

Een samenwerking van de Dienst Publiek & Educatie van de KMKG met ABC / ART BASICS for CHILDREN